28 octombrie 2008

Ce fain o fost azi la facultate!!!!!!!!

Ce zi interesanta:))........ma trezesc la 7 cand suna telefonu si normal aveam un mesaj de la Maria care nici ea nu avea chef de cursul de la 8.....wow cata fericire pe mine....pun telefonul sa sune la 8:15 si ma culc fericita innapoi.Pe la 8 suna Maria pe fix=))....ca sa imi zica sa ne intalnim mai repede la pod sa merg cu ea sa plateasca telefonul:D.Ok desi stiam k mai am 15 minute de dormit m-am pus din nou in pat.Inchid ochii si suna alarma:))...pfff ce sad...... mai aveam sa-mi pun pe stik tema la iordan si ma grabesc sa ma imbrac ca sa pot pleca la 9 sa prind firu 19.Normal k pe la 8 jumate ma suna Maria ca sa imi spuna prognoza meteo:D.... Ajung in statie la si 9 si 4 minute cand teoretic trebuia sa ajunga 19 in statie si normal k nu s-a intamplat asa si nervi pe mine de numa.... era clar ca nu mai ajung la timp.... ajung la pod la 9:25 plina de nervi si ne grabim amndoua ca la 9:40 incepe cursul cu Paraschiva unde pffffff.............nu mi-as dorii sa intarzii:D.Normal ca prima data mergem la baie:D unde dam peste o colega pe care spre rusinea mea nu stiu cum o cheama:(...si ce sa vezi:D..........ne da o veste mare:nu facem azi curs si laborator cu Paraschiva facem curs cu Iordan in loc!!!!!Ma uit la Maria,Maria la mine si.........ne trecea aceeasi idee traznita prin minte,sa plecam la plimbare:D si normal ca asta si facem:))...... mergem prima data sa platim telefonul si apoi pfff........ce sa facem....... noi destepte amandoua(doar suntem la info) nu ne-am dat seama cat timp mai este pana la lab cu Iordan.........mai erau 3ORE omg...........ce sa facem atata timp in centru???????Si normal ca plecam acasa:D......=))..... astept firul la pod vreo 15 minute:(( si apoi in statia terminala mai stam 15 min ca soferu trebuia sa-i spuna prietenei lui cat de mult o iubeste:X........ajung in cele din urma acasa asta dupa ce stau la coada sa-mi iau un langos SIMPLU,pacat ca vanzatoarea ii surda si imi da cu branza....... mai stau acasa vreo ora si apoi plec din nou la facultate ca aveam lab de la 1.Stresata ca ne va intreba din tema am intrat in laborator.Nici nu intram bine ca profa pleaca PUTIN pana afara....si trec 5,10,30,o ora si ea tot nu vine=))..............vine cand mai aveam vreo 20 minute,scrie repede pe tabla un program si gata restuul afcem noi acasa=))................pfffffffffff pentru ce m-am dus azi la facultate???????=))))))))))