13 ianuarie 2009

Marti 13

Siuccccccc..........deci ce putea fi mai fain decat o zi de marti si 13=))........nu am auzit ceasul azi dimineata,era sa intarzii sa nu mai prind firu,era sa alunec sa cad...dar tot raul inspre bine.Nu am facut curs la SD(iupiiiiiiiiiiiiiii).Si nici celelalte lab pentru ca nu era curent.Si am luat un 9 azi :D.
A......si mi-am cumparat in sfarsit o BIBLIE.De cateva luni tot zic ca imi cumpar dar tot am cheltuit banii pe una,pe alta.Si azi am zis ca orice ar fi merg sa-mi cumpar.Si dupa ce m-am tot informat eu cam cat costa ajung sa intreb la Catedrala "cat costa o Biblie?" si calugarita imi spune "60lei".Pfff in mintea mea erau preturile mai mici de care auzisem eu dar m-am gandit(nu mi se intampla prea des sa gandesc) ca daca era vorba de o bluza sau o pereche de cercei nu ma mai uitam la pret ,la o Biblie de ce sa ma uit?!Anddddddddddddd :D mi-am cumparat-o.Deci.... am si eu BIBLIE.Happy day!

PS:Miss you Roxi!

Etichete: