29 octombrie 2008

Cea mai comentata poza de pe hi5 :D









28 oct Ank Chriss: ;;) park nu esti u dar e super poza:X



28 oct Crash: A[rmin Van Buuren] D[ash Berlin] R[acoon] I[nterstate] A[xwell] N[..X..] A[rmin Van Buuren]


27 oct Crash: asta-i cea mai belea poza ;) dintre toate...cea mai faina ;) :P:P :P :PPPPP :PPPPPPPPPPPPPPPPP:P:P:P:P sooper ;) :*


23 oct Bianca: :X


22 oct Roxi: daca ii cea mai tare poza:P


3 oct Pebbles: best pik :X:X:X c multe commenturi ai :>:>:>


26 sept Adelina: pfff...cate commenturi :*


25 sept Sirian: ce draguta e fata din poza.. :) miss you bah!!! >:D <


25 sept MaryNElla: super fain poza...:*


25 sept DeNy: sweet


24 sept Rallu: esti soooper:X:X:*


24 sept Sw33t: Nice...:*


23 sept Sht3f: doamne ca proshti suntem...mi°e dor de tine:(...plomit:P


21 sept ANR: oai faina-i poza asta!!!:X:X cea mai tare poza care am vazut-o pe vre-un profil de hi5:X:X:X


21 sept >>Patry<<: bestiala poza:X


20 sept alA eLa ehHh: :X


20 sept ligia: ce tare ii.......


17 sept MATa E vaCA'N DuNGi: asta ii tare:X


13 sept Maria: poza mea preferata ;)


10 sept cipri: poza asta imi place cel mai mult...sooper fain ai ieisit.....


9 sept Ramona: n-ai ce comenta la poza asta,ii piesa


4 sept dragos: da mey...asta e pt coperta la "VOGUE"...f draguta...si c bine ma simt knd sunt in capatul listei:))....:*:*:*


28 aug lavy: aici parca nu esti u!!nu-i baaaaii....k e fain:)


27 aug Patty Lav'Butterflies: the best...fotomodel:>


27 aug Patty Lav'Butterflies: nu ai dc sa ne multumesti..u esty superba:X:X:X:*pusi dulci:*:*:*:*:*


27 aug MaryNElla: super fain poza...si u 2


25 aug yoa: ce adevarata ii poza:X:Xsuper :*


22 aug lutumic: no comment:D:*


17 aug BauL: :* >:D< ;;)


9 aug andr3: :*:*:*:**:*:*:*


6 aug Andrei: doamne fereste, m-ai innebunit, nu ash mai inchide compu, numa sa vad poza asta :D, super mega cool, deci super misto rau de tot, etc.


5 aug Adelina: asta esti u?! suuper poza! :*


24 iulie Cristina: superba poza,pupici ku lipici


22 iulie IoanaAndreea: super tare poza...:*


22 iulie ExTaSy iN LoVe: ce tare e poza............pffffffff super faina ai iesit.....poop


15 iulie »♫♥Gιamo®Ou§ GirL ≈♥¡ «Karla: poza meah preferata:X Superbaa popz


12 iulie ancutzaa: frumu'..:*:*


12 iulie Roxyta: te-am tzukat:*


11 iulie madi: merci de commenturi :)


7 iulie Sht3f: oai deci acte commuri ai la poja asta:D...dapoi...eshti tale flumy:D...ai glij ce faci..;)


30 iunie ligia: wai ce faina itzi sta ............ fanqiu pt comm


30 iunie ancutza: super


23 iunie DaNi3LiTa DaNi3LuTzzA: WOW!!!!!!!!....:>:>:> suuuuuuuuuuuper fhaina poza:X:X:X :*::*:*:*:*:*:*:* >:D <>

1 iunie Nelutza: foarte faina poza :)


1 iunie Mircea: Deci asta ii bestiala....Super reusita...Felicitari fotografului....si modelului.....parca ii de coperta de ceva revista de moda :)


25 mai ღsimpla tah prezentza imi provoak dependentzaღ: yoooy...:X...poza asta ii cea mai tare..:X:X...ii super wah` :>:>...mandra ejthi...:*


22 mai Andrei: speechless


15 mai Bianca: ce,mi place poza asta [:x]...frumoasa:*


10 mai Dede: ai iesit superb in poza asta!excelent!


9 mai FlorinBOSS: Iti sta bine asa :D te sarut


9 mai patriCia: super fain poza..:)


7 mai Roxyta: ai d pana mea!!!!!!mor aci incetuz da sigur!! ce fainn ii!!! sa-mi trag trei!!!! betonata!! mirifika!! superba!!! dplendida:X:X:X:X:X I love it:X:X


7 mai yOuR ExTaXy: asta da...:P place..;) poop muah:*


7 mai Maria: ce betoana-i poza,...super fain :*


7 mai giuly: wow..ce ochi ai aici:))...is faina;):P...


7 mai Roxi: si cand io ti`am zis k ii faina nu m`ai crezut:>


6 mai Dia: kt d tare e poza asta :X


6 mai AndreEA: uhuhuhuhuhuhu.. :> ce pUojah`` avem.. :x:X:x de vis ejti.. fff frumy.. ::* placeh placeh... :P >:D <


Am tot promis ca o sa-mi pun poza pe blog cu toate commenturi:) si am pus-o:P.